Urbexology

החוקיות של חקר מקומות נטושים בצרפת


קטגוריות: תגיות:

גישה למפת האורבקס האינטראקטיבית! 🌎

החוקיות של חקר מקומות נטושים בצרפת

אם אתה חובב אורבקס, צרפת היא מכרה זהב של מקומות נטושים שמחכים לחקור. מאחוזות ומפעלים נטושים ועד מנהרות תת קרקעיות וקטקומבות, לא חסר מקומות מרתקים לגלות. עם זאת, לפני שאתם מתחילים לארוז את המזוודות ולצאת לחקור, חשוב לדעת את החוקיות סביב אורבקס בצרפת.

החוק בצרפת

בצרפת, אורבקס אינו חוקי מבחינה טכנית. עם זאת, זה גם לא אומר שזה חוקי לחלוטין. על פי החוק הצרפתי, אורבקסים יכולים להיות מואשמים בהסגת גבול, ונדליזם וגניבה, בין היתר. במקרים מסוימים, אורבקסים אף הואשמו בסיכון חייהם שלהם ושל אחרים.

עונשים

אם תיתפסו ב-urbexing באופן בלתי חוקי בצרפת, אתם עלולים לעמוד בפני כמה עונשים חמורים. בהתאם לחומרת העבירה, אתה עלול להיקנס באלפי אירו ואף לעונש מאסר. בנוסף, ייתכן שייאסר עליך לבקר במיקומים מסוימים וייתכן שתידרש לשלם עבור כל נזק שגרמת.

בטיחות קודמת לכול

מעבר לסיכונים המשפטיים, אורבקסינג יכול להיות גם מסוכן. מבנים ומבנים נטושים עשויים שלא להיות תקינים מבחינה מבנית, וייתכנו חומרים מסוכנים או סכנות בטיחותיות אחרות. תעדיפו תמיד את הבטיחות בעת חקירת מקומות נטושים, והקפידו להביא ציוד וציוד בטיחות מתאים.

טיפים ל-Urbexing בצרפת

אם אתם מתכננים לחקור מקומות נטושים בצרפת, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • קבל תמיד אישור לפני הכניסה לכל נכס נטוש, גם אם הוא נראה נטוש.
  • הימנע מ-urbexing לבד, ותמיד תודיע למישהו לאן אתה הולך ומתי אתה מתכנן לחזור.
  • כבדו את הנכס שאתם חוקרים ואל תיקחו אתכם דבר ואל תפגעו באתר בכל דרך שהיא.
  • היו מודעים לסביבתכם בכל עת והיו ערוכים לסכנות בלתי צפויות.
  • אם אינך בטוח לגבי החוקיות של urbexing במיקום מסוים, עדיף לטעות בזהירות ולא להיכנס.

סיכום

אורבקסינג בצרפת יכול להיות חוויה מרגשת ומתגמלת, אבל חשוב להבין את הסיכונים המשפטיים הכרוכים בכך. תעדיפו תמיד את הבטיחות וכבדו את הנכסים שאתם חוקרים, ותוכלו ליהנות מכל מה שיש לסצנת האורבקס של צרפת להציע.